ДРУГИ КРУГ АНКЕТИРАЊА ГРАЂАНА У ОКВИРУ ПАРТИЦИПАТИВНОГ БУЏЕТИРАЊА ОД 4. ДО 18. НОВЕМБРА

Раднa групa за реализацију Акционог плана за укључивање грађана у процес доношења одлука о трошењу средстава прикупљених на основу пореза на имовину, у среду 30. октобра 2019. године  извршила је увид у предложене пројекте и још једном потврдила да је од укупно прикупљених 2.237 анкетних листића, на којима су грађани предложили 55 различитих пројеката, 21 предлог одбачен, јер је Радна група оценила да исти нису у надлежности Града Сомбора и јавних комуналних предузећа, или су неизводљиви из техничких разлога.

Идеје за пројекте требало је да се односе искључиво на објекте, односно потребе које су у надлежности локалне самоуправе, јер се и финансирање обезбеђује искључиво из средстава буџета града остварених наплатом пореза на имовину.

Иако је имао највећи број гласова, са листе предложених предлога, из претходно наведеног разлога, скинут је предлог „Уређење објекта рибарског клуба Амур у Кљајићеву“ јер, је накнадним проверама утврђено да овај објекат и земљиште нису у својини Града Сомбора, а самим тим ни у надлежности.

Након увида у све предложене пројекте ранг листа првих пет предлога  изгледа овако:

  • Изградња боћарског терена у Риђици – 304 гласа
  • Уређење парка у Карађорђевој улици у Сомбору (парк код железничке станице) – 270 гласова
  • Уређење објекта рекреативног центра у Кљајићеву (објекат куглане) – 257 гласа
  • Уређење платоа испред продајног објекта „Аман“ на Првомајском булевару у Сомбору – 247 гласова
  • Изградња атарског пута Бачки Брег – 143 гласа

Други круг анкетирања грађана трајаће од 4. до 18. новембра 2019. године. Поред гласања на анкетним листићима за један од наведених предлога, који ће бити дистрибуирани уз рачуне ЈКП „Чистоћа“ и у месним заједницама, моћи ће се гласати и електронски слањем назива једног од предлога на мејл адресу: participativno@sombor.rs.

Током одржавања другог круга биће одржано неколико трибина у месним заједницама како би се грађани обавестили о самом току партиципативног буџетирања, али и о начинима креирања градског буџета за наредну годину. Градска управа ће и даље вршити константно информисање грађана о својим активностима путем медија, штампаних материјала и друштвених мрежа.

  Послови информисања и односа са јавношћу