
Пријем грађана код градоначелника Сомбора Антониа Ратковића
Градоначелник Сомбора Антонио Ратковић и заменица градоначелника Љиљана Тица са својим стручним сарадницима данас су одржали први пријем током којег су грађани могли да им се обрате и да разговарају о различитим темама из делокруга рада локалне самоуправе, о проблемима и недоумицама које се односе на свакодневни живот у месним заједницама и граду, као и о томе на који начин Град Сомбор може да помогне у решавању одређених питања.
Градоначелник је истакао да је пријем грађана резервисан за ослушкивање потреба грађана и предлагање решења за њихове упите у складу са прописаним правилима и процедурама.
„Приликом обилазака месних заједница у насељеним местима и граду и сусрета са нашим суграђанима у претходном периоду, дошли смо до закључка да је већина проблема са којима се грађани суочавају решиво, уколико се обрате на праву адресу. Наиме, најчешћа питања и проблеми су из комуналне области и области социјалне заштите.
У том смислу, желели смо да кроз перманентну комуникацију са грађанима, која ће се одвијати континуирано, сваког последњег четвртка у месецу, можемо да саслушамо потребе наших суграђана и на лицу места их упознамо са процедурама и механизмима за остваривање њихових права. Наиме, поента је да Град функционише институцијално и да се у том смислу не може и не сме догађати да је остваривање неког права нпр. из области социјалне заштите ексклузивно право поједница о коме ће одлучивати неко из Градске управе или неки политички орган, већ за то постоји институција, у овом случају Центар за социјални рад који у опису свог посла има управо решавање тих питања кроз јасно дефинисане процедуре.
Ту су наравно и јавно-комунална предузећа која је Град основао да пружају услуге и решавају питања и проблеме грађана из те области.
Дакле, пријеми грађана су замишљени као термин резервисан за ослушкивање и слушање потреба грађана и једну врсту упутне станице на којој ће људима бити јасно објашњено која права и могућности су им на располагању као и јасно дефинисано место на коме ће те потребе бити задовољене, наравно поштујући прописана правила и процедуре. То је, дакле, прилика да се најнепосредније „приближимо“ нашим суграђанима и да им покажемо да смо опредељени да истински будемо њихов сервис“ изјавио је градоначелник Антонио Ратковић.
Пријем грађана одржава се сваког последњег четвртка у месецу, а заинтересовани састанак треба да закажу позивом на број телефона 025/468-269, или путем електронске поште на мејл адресу: prijemgradjana@sombor.rs, најкасније до 20. у текућем месецу