У складу са одредбама Закона о становању и одржавању зграда, стамбене заједнице имају обавезу да до 12. децембра 2017. године изаберу органе управљања и изврше регистрацију. Уколико стамбене заједнице не изаберу органе оправљања биће покренут поступак увођења принудне управе који ће водити Градска управа града Сомбора, односно надлежни Одсек за имовинско-правне и стамбене послове.
Одсек ће, у складу са Законом о општем управном поступку, именовати професионалног управника са листе Регистра професионалних управника, који ће послове управљања вршити све док стамбена заједница не донесе одлуку о и збору управника или док не закључи уговор о професионалном управљању.
Поступак регистрације стамбене заједнице покреће се подношењем пријаве Одсеку за имовинско-правне послове који води Регистар стамбених заједница.
Уз пријаву је потребно приложити записник са седнице скупштине на којој је донета одлука о избору управника стамбене заједнице и доказ о уплати административне таксе за регистрацију.
Додатне информације се могу добити путем телефона: 025/468-267, а обавештење Одељења за комуналне делатности, имовинско-правне и стамбене послове о поступку увођења принудне управе у стамбеним заједницама које не изаберу органе управљања, доступно је овде.
Послови информисања и односа са јавношћу