На основу Закључка Владе Републике Србије Градска управа града Сомбора од 19. марта обуставља рад са странкама путем непосредног контакта.
Послови који су се до сада обављали непосредним контактом између странака и запослених у службеним просторијама органа и у Услужном центру (зграда „Жупанија“) наставиће да се обављају путем следећих видова комуникације:
- у циљу регулисања својих права и обавеза грађани и привреда се могу обратити на прописаном обрасцу путем писане или електронске поште, или телефонским путем
- обрасци захтева су доступни на линку https://www.sombor.rs/usluge/obrasci-i-formulari/
- поднесци грађана у писаном облику ће се преузимати у рад и када нису поднети на прописаним обрасцима
- мејл адресе и бројеви телефона надлежних одељења Градске управе града Сомбора су доступни овде
- контакти органа града су доступни овде https://www.sombor.rs/kontakt/
- комунални и други проблеми у надлежности Градске управе града Сомбора се могу пријавити инспекцији и комуналној полицији и путем апликације „Пријави комунални проблем“ – prijavi.rs
- грађани могу електронским путем да наруче изводе из матичних књига и уверење о држављанству путем линка https://www.sombor.rs/usluge/virtuelni-maticar-naricivanje-izvoda/ и исти ће им стићи на кућну адресу
Рад са странкама путем непосредног контакта биће настављен када се огласи престанк ванредног стања.
Послови информисања и односа са јавношћу