Законски рок за регистрацију стамбених заједница истекао је 12. децембра 2017. године. Станари који органе управљања нису изабрали у прописаном року, имаће могућност да то учине у накнадном року који ће одредити комунални инспектор приликом обиласка зграде ради провере о упису у Регистар стамбених заједница.
Само у случају да станари ни у накнадном року не изаберу органе управљања, Одсек за имовинско-правне и стамбене послове Градске управе града Сомбора ће именовати професионалног управника са листе која се води у Регистру професионалних управника.
Циљ Закона о становању и одржавању зграда није увођење принудних управника, већ остваривање јавног интереса кроз унапређење услова становања грађана. Због тога и Градска управа, путем надлежног Одсека, и даље прима пријаве за регистрацију стамбених заједница.
Обрасци потребни за упис зграда у регистар стамбених заједница доступни су овде и на писарници Градског услужног центра, Трг цара Уроша 1, Сомбор.
Уз пријаву је потребно приложити и записник са седнице скупштине станара са одлуком о одређивању управника стамбене заједнице, као и доказ о уплати 309,00 динара на име административне таксе за регистрацију.
Потребне информације могу се добити и путем телефона: 025/468-267 или лично у канцеларији 206, други спрат, зграда локалне самоуправе (тзв. Жупанија), Трг цара Уроша 1, Сомбор.
Оригинално обавештење Одсека за имовинско-правне и стамбене послове доступно је овде.
Послови информисања и односа са јавнишћу