ГРАДОНАЧЕЛНИК ОДРЖАО ПРВИ ПРИЈЕМ ЗА ГРАЂАНЕ

Пријем грађана код градоначелника Сомбора Антониа Ратковића
Пријем грађана код градоначелника Сомбора Антониа Ратковића

Пријем грађана код градоначелника Сомбора Антониа Ратковића

Градоначелник Сомбора Антонио Ратковић и заменица градоначелника Љиљана Тица са својим стручним сарадницима данас су одржали први пријем током којег су грађани могли да им се обрате и да разговарају о различитим темама из делокруга рада локалне самоуправе, о проблемима и недоумицама које се односе на свакодневни живот у месним заједницама и граду, као и о томе на који начин Град Сомбор може да помогне у решавању одређених питања.

Градоначелник је истакао да је пријем грађана резервисан за ослушкивање потреба грађана и предлагање решења за њихове упите у складу са прописаним правилима и процедурама.

„Приликом обилазака месних заједница у насељеним местима и граду и сусрета са нашим суграђанима у претходном периоду, дошли смо до закључка да је већина проблема са којима се грађани суочавају решиво, уколико се обрате на праву адресу. Наиме, најчешћа питања и проблеми су из комуналне области и области социјалне заштите.

У том смислу, желели смо да кроз перманентну комуникацију са грађанима, која ће се одвијати континуирано, сваког последњег четвртка у месецу, можемо да саслушамо потребе наших суграђана и на лицу места их упознамо са процедурама и механизмима за остваривање њихових права. Наиме, поента је да Град функционише институцијално и да се у том смислу не може и не сме догађати да је остваривање неког права нпр. из области социјалне заштите ексклузивно право поједница о коме ће одлучивати неко из Градске управе или неки политички орган, већ за то постоји институција, у овом случају Центар за социјални рад који у опису свог посла има управо решавање тих питања кроз јасно дефинисане процедуре.

Ту су наравно и јавно-комунална предузећа која је Град основао да пружају услуге и решавају питања и проблеме грађана из те области.

Дакле, пријеми грађана су замишљени као термин резервисан за ослушкивање и слушање потреба грађана и једну врсту упутне станице на којој ће људима бити јасно објашњено која права и могућности су им на располагању као и јасно дефинисано место на коме ће те потребе бити задовољене, наравно поштујући прописана правила и процедуре. То је, дакле, прилика да се најнепосредније „приближимо“ нашим суграђанима и да им покажемо да смо опредељени да истински будемо њихов сервис“ изјавио је градоначелник Антонио Ратковић.

Пријем грађана одржава се сваког последњег четвртка у месецу, а заинтересовани састанак треба да закажу позивом на број телефона 025/468-269, или путем електронске поште на мејл адресу: prijemgradjana@sombor.rs, најкасније до 20. у текућем месецу